Wednesday 9 September 2009

Speechless.

For not Polish speakers- use google translate on my page ;] Just change the language from english to Polish to whatever you want to transate it xD.



No wiec po Polsku dzisiaj xD
Czemu? No bo na początku bloga pisałam że będzie też po polsku i jeszcze nie było ^^.
muszę powiedzieć iż z moim szczęściem to się chyba nic nie poprawia. -_-'
Dzisiaj kolejny problem z wyjazdem staną nam na drodze i teraz tak
I co teraz?
No właśnie i co teraz?
Teraz jest kurwa jedno wielkie nic ;]
Tak to właśnie ujmę. Znowu nam się psuje wyjazd -__-'
Czasami nienawidzę mojego taty ale on czasami ma racje !

I powiem że mój humor wcale nie jest za dobry dzisiaj .
Wiec nie życzę nikomu kłótni ze mną szczególnie dzisiaj .

No to ten. Wczoraj siedziałam do późna i robiłam mój Sketch book.
W sumie mam dużo jeszcze do zrobienia bo dopiero zrobiłam 2 strony z tematu *O mnie* wiec jeszcze mi zostało opisać co i jak było w galerii V&A no i będzie na tyle.
Nie no muszę się trochę uspokoić bo mam mega nerwy -_-'.

Poza tym to zdjęcie Toma bardzo mi się podoba. Ojjjjjj bardzo *-* Nie wypowiem jak tutaj wygląda ale i tak jest Banankiem <3

slucham sobie tej piosenki : Michael Jackson- Speechless.
piosenka jest piekna poprostu i wogole jej tekst *-*.


Your love is magical, that's how I feel
But I have not the words here to explain
Helpless and hopeless, that's how I feel inside
Nothing's real, but all is possible if God is on my side
When I'm with you I am in the light where I cannot be found
I'm with you I am far away and nothing is for real
I'll go anywhere and do anything just to touch your face
There's no mountain high I cannot climb I'm humbled in your grace


Kiedy słucham tej piosenki kogoś mi przypomina.
Łatwo się domyśleć kogo haha. no ale *-*
Tekst jest piękny.



teraz idę się trochę po wkurwiać ze sketch bookiem bo zaraz coś rozniosę.

2 comments:

  1. Będzie jeszcze w chuj okazji zobaczyć Tom;a.
    Nie Mediolan to gdzie indziej.
    Kochanie nie wkurwiaj sie bo to ci w niczym nie pomoze !
    Niedlługo HH i Berlin, jedna wielka tygodniowa impreza < 3 ! Będzi dobrze, bardzo dobrze !
    Chuj z Milano i tyle ci powiem !
    Zaoszczedzimy kase i bedzie gites !


    A Tom rzeczywiscie wyglada meega w tej koszuli !


    :***

    ReplyDelete
  2. I also love that pic of Tom,i want to hug him when he looks like that xD ( ja,sorry xD i knowwww,i keep my fingers away from him for sure xD)

    <3

    Isa.

    ReplyDelete