Sunday 20 September 2009

The Best of BUKA!

So....Me and Holly were so kind today and we decided to make SINGLE for our beloved BUKA.
haha you know who you are.
so...

Esspecially for you.
Pozdro 600 by US ;]



lyrics ?

Hokus pokus, czary mary buka senior to twój stary !
Twój stary jest ładniejszy, bo ma ryj i tyłek węższy,
no kurde zgubiłam się bo buka straszy mnie !
Nocami i dniami napastuje mnie marami ,
to jest hicior bo buka ma dekiel zryty.
Bycie żyrafą to sztuka, bycie buką to rozpierducha.
Buka ma chuja na czole bo gdy ja robili to jej stara krzyczała ole ole !
Ja mam paszport, ty masz ciągnik a Elizka ma zepsuty czajnik.
Twój ryj jest jak beton bo robili cie na żeton !
Buka jesteś gruba jak beka bo twój stary to sumo atleta !
Takim jak ty trzeba podarowaź słońce ja ci pójdę i zerwę je na łące,
żebyś miała na ryju rogala i uśmiechała sie do rana,
a jak ci uśmieszek opadnie to dostaniesz przez ryj i wtedy ci spadnie,
a wtedy tom ci go już nie pozbiera bo on w innym towarze przebiera
i najprędzej powie ci - chuj w dupe. O przepraszam czy buka ma dupę?
Czy może wielką kupę sadła, ale ciiiiiiii ciiiiiiiiiiiii nikt sie o tym nie dowie.
Tylko ksiądz na plebanii wszytkim opowie
a gdy twoja stara sie dowie to tez wszystkim rozpowie.
Kupi red bulla i wtedy sie bardziej rozhula
i wiem ze ma na imię Ula a każda Ula to brzydula !
I że niby on cię wziąćł na tej CZERWONEJ pościeli?
Której wcale nie mieli?
Kawałki pizzy na twoim ryju, potem Kaulitz biega za tobąi krzyczy buka ty złodzieju!
Ty stara ropucha, która wszytko wpierdala przez ucho!
I że niby Nati to suka?
W takim razie buka ma na głowie srakę kruka !
Pierdolisz głupoty jak głuchy
a Bill najebany tańczył na stole, Tom napierdolony
o żesz kurwa ja pierdole !
Chyba czytał mi z myśli, że Buka coś zaraz zmyśli
a głuchy jak nie usłyszy to zmyśli.
Więc lepiej umyj uszy bo za to cię nikt nie ruszy,
bo jak ich nie umyjesz to cię raczej zagłuszy,
poruszy jak bruce lee.
Pieprzone życie, to jest to co cię boli,
może weżmiesz trochę rad u Oli.
Nie ma sensu chyba mam dola - a ja ci powiem,
że twoja dupa wyglada jak stodoła !
Chcesz prawdziwej miłości?
Zapisz sie do Boga,
do którego trzeba wejść po schodach,
jak sie spierdolisz.. o jaka szkoda.
buka była i buki nima !
i tak ta historyjka sie zaczęła,
że buka jest nikim tylko wpierdala robaki,
które wyciagnęła z kaulitzowej sraki.
Dziękuję za uwagę proszę Państwa,
teraz przenoszę się do innego tematu !
bo buka senior to strata czasu !

here you go!
I hope you like it hahahahaha
I LOVE YOU SO SO SO MUCH HAHAHAHAHA

1 comment:

  1. JA CIE PROSZE !


    Tokio będą nas sprosić, o to byśmy pojechaly z nimi w trase, i przed Humanoid'em robily jako support HAHAHAHAHAHAHHA !

    ReplyDelete