Monday, 30 November 2009


ahh <333 thank you thank you <3
one year. and it feels like one minute.
i miss it

OMG!


omg im packing up o.O
i wont tell anyone where i'm going andf what for but omg
i dont know what to wear and i dont believe i will see my girls <3
oh and where to the fuck i will curl my hair buahaha.
i should i do it at home?will hey last 9 hours? hahaha
oh god. tomorrow im going to work so i have to pack up and print everything off today.
thank i will work from 9-17 than i will take long bath as always, and than i will go to sleep and than i iwll go to the airport
oh god!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hahaha ok enough.
.
i wil write something when i will come back xD

Monday, 23 November 2009

Bono.


Hmm i've been thinking long if i should post this pic here.
but ok i posted it. Dont even look at my face. i dont look good haha
it was at 3-4 in the morning. Somewhere in Berlin i dont have to write where ;]
haha the best thing is tthat i didnt knew thats Bono and i took rest of the U2 and Green Day as some drunkies hahahaha!
but than my friend was like * oh god its the edge, oh god its billie joe amstrong*
yeah.





Being from poland can actually have good things about it hahaha.
when we wanted to take pics and they didnt know we are from there thay said no
but when we said we are from poland they were like
*oh poland , than of course you can have pic * hahahaha
!
they love Poland and we love them
<3

Sunday, 22 November 2009

Goodnight


Goodnight.
college today.
byt. bill you xxx.!!
but still he have pretty face ;] but i bet he was xxxxxxx as hell today ;]

BTW!. yes i photoshoped this pic. if you take it credit at least -_-'!

.

Saturday, 21 November 2009

Love come down.



just love it. *-*

Diddy ft Dirty Money- love come down.
my todays tune ;]

Thursday, 19 November 2009

Fix...US.



When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?


When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Can You Fix me?
Can I Fix you?


And I will try to fix you

*


Wednesday, 18 November 2009

Organic Artists


click for bigger

Yehey my awesome duck hahahahaa!!!!!!
i know you all love it hahaha
yes this is my Organic Artist Project.
i have to search for 7 artists which are making something organic.
but not organic that they made something from wood, its about shape something natural ;]
i like this project. hmm kind of easy but still a lot of work. and presentation., this is my sketchbook up on the pic one + of it its BLACK which present my work in better way xD
oh the artists on this page are Hugo Haring German architect. i love this building thats why i took his as example and drawed it ;]
and also Nicola Hicks and i drawed her DUCK ( hahahaha) but im my way hahaa!
ok one more painting to do, + evaluation and meaning of organic and organic art and im done for today xD

Biggest Dream?



OMG i love this song *-*
and what you think about it?
god i think im gonna go back to my hip hop / rap habit hahaha
btw.
i just made up my biggest wish hahahaa
what is it?
throw snowball on Bills face muahahahahaa
i bet after doing it all bills fanatic would kill me buahaha .

Monday, 16 November 2009

A1-Project (Finished)




aaaaaaaaaaaaa i finished it
and im really happy about final result *-*
whole day and half of the nght but it was worth it. ok the eye on pencil half is not so good
but i tried so many times to make it right and i couldnt -_-'
lets see what my new tutor gonna say about it
!

and now?
BED! ( finally) i dreamed about it since 10 PM ( oO )
goodnight

.

A1 project


yeah im doing it whole day today
its hard but i need good grade so i have to do it with good detail.
the pic above shows unfinished half of it oO
now this half is inished and im in the middle of doing second half
nice in it?
haha i like it as well xD

Friday, 13 November 2009

Games against Boredom.

do you remember this old as hell game?
haha this and Mario Bros and also Adams family was my childhood games.
i spend so much time playing them hahaha .


yeah today i was so bored.
so me and my VIP Holi played a little online together hahaha
it was so fun i have to say hahaha.
our Scrabbles was the best things, haha making up the words haha

now what can i do?
i feel like going to bed, or reading book oO
i think i will read some driving licence tests etc,
or MJ book?

god tomorrow shopping xD

Thursday, 12 November 2009

college + lil shopping.


yeah you probably know i'm obsessed with Andrew Collinge <33
today i bought brand new hair dryer and i love it so *-*
Also new faux cushion as you can see on the pic. its really nice and fluffy *-*
and my favourite tomato sauce that i will eat tomorrow with nice pasta.

Today i went to college for the first time i actually wanted to go there and it was really fun i have to say.,
new tutor. yes Simon is gone ;(
but she is nice, and fun so i hope course will go on fun as well.
rebbeca killed me today with her nice gangsta picatchu hahah

and WTF?! i never thought someone can be THAT rude and unfaithful like them oO nice nice
i hate it !

ok now. i will do my front page to my new sketchbook and i will go to shower and my bed is calling me
so good night <3

Wednesday, 11 November 2009



oh god
I love her
and i love her dress *-*
give it to meeeee *-*


btw.
I cant believe my trip is over
I cant believe tomorrow im going back to college
i cant believe that some things happend and are happening oOOOO
never mind.

shower + toast + bed
=
good night <3

Tickets!


tickets tickets ^^.
WTF is the best thing on them and btw. i love this tickets hahaa
mine mine <3
2 more to come and 1 in HER hands ^^.

Paris anyone?

Tuesday, 10 November 2009

Back.


I'm Back.
It was AMUSING
whatever happend there gonna stay betwen us.
I thought I messed up...i was so wrong.. i didnt knew that after bad time something can come and light the darkness up.
Thank you for nice Drinking, crying, ASP, laughing, making crazy thing and everything .
<3

Lass Uns Laufen.

btw.

I still wonder why? why and what was HE doing there on THIS time at night oO
ok never mind oO

I'm so tired i had 394885943234 messages on my MSN and i need my bed so much.
I really really missed it.

Thank you to everyone I meet in Germany

T + U2 + Green Day + David Hasselhof + Jesse Metcalfe and Others.
and everyone from my friends and those I meet.
Your support mean so much to me .

btw 2. I hate this bald fucking idiot ...why he followed me? no idea.

Monday, 2 November 2009

Sunday, 1 November 2009

hey hey hey ! wanna party in Prague?



yeah visit
http://tokiohotel-fanklub.cz/view.php?nazevclanku=czech-fanparty-the-teaser&cisloclanku=2009110001

for more info!

sounds good in it?

Halloween night.

Add Image
hahahahaha. i'm lovin' it ;]

So this year i did not celebrate Halloween.
I'm at home drinking whiskey and trying to relax a bit before my flight tomorrow.
yes it is so stressing going for tour. everytime i go to see him i have weird feelings.
but the one i have today is strange and unknown to me ;]

i tried to watch movie Trick r'Treat. But of course i was too scared to watch it. so. i didnt finished it. and yes it was scary and disgusting .


here you go you can try it ;]

god god god
breathe nati breathe hahaha .
i love this feeling.