Thursday 17 September 2009

Bo mi się palić chciało!!!!



So... I know I came back home early xD
Its because I forget my fags from my desk, and i was so desperate for one!
so i pretended that i feel so sick and poor Nati haha
so Simon let me go home xD
and yess its truth I can't keep my money in my wallet -_-'
what i supposed to do after college?
GO STRAIGHT TO THE BANK!
and what did I did?
I went to Superdrug Boots and Sainsbury's
for what?
for shopping
and what?
and i spend all my money -_-'
50 pounds for those things up there + fags + bus tickets -_-'
i love m,y self haha
but no i have to say I'm happy for my shopping xD
oh and spaghetti for diner and this little pie is so wicked <3

^^
so....po polsku?

Zwolniłam się z collegu bo?
Bo mi się PALIĆ chciało hahah!
czasami sama siebie przechodzę tyle powiem hahaha!
no i ten ten puder z MaXfactora dobry jest *-*
jak widać 2 żele pod prysznic, kokosowy i do intymnej (no co?! haha)
to na talerzu to takie mniami jest <3
na obiad se zrobię szpagetti ^^ widać sos z pieczarkami jest haha
klamra do włosów z BaByliss też jest moją gdzieś posiałam a lubię mieć włosy na górze xD
eyeliner z miss sporty bo ma taki fajny pędzelek i dobrze się maluje
no i mój ulubiony puder w płynie z L'Oreala ;]
zestaw pędzelków (bo stare pogubilam -_'
i M&M'sy co lecą w kulki xD
no to jak by na tyle xD
miałam 5 dych i 5 dych nie mam ;]
piknie co?

xDDD

1 comment:

  1. To, że zakupy porobiła hahaha.
    Ja niedługo też wyruszyć muszę, obkupić się na studia.


    Mam nadzieję, iż odwiedzisz mnie w Warszawie hahah < 3333

    ReplyDelete