Monday 17 May 2010

Why did I get married?


Dobry wieczór.
dzisiaj cały dzień spędziłam na spaniu i oglądaniu filmów. Spontanicznie wybrałam sobie "Why did i get married?", obejrzałam trailer no i mi się film spodobał, no to włączyłam sobie i w połowie filmu skapnęłam się, że coś nie tak bo trailer pokazywał że akcja toczyła się na Bahamach a to co widziałam w filmie było w górach, no ale cóż skończyłam oglądać i okazało się że film jest w 2 częściach.
Okazało się tez że gra tam Janet Jackson którą uwielbiam, co mi umilało oglądanie filmu.
Znalazłam 2 część tego filmu na necie i obejrzałam i powiem że jestem pod wielkim wrażeniem.
Obydwa filmy na pewno są na liście jednych z najlepszych które widziałam (szczególnie część druga).
Są takie wzięte z życia takie prawdziwe. Nie to co różne komedie romantyczne gdzie wszytko wydaje się jak wyciągnięte z jakiegoś worka wielka miłość i w ogóle.
Ogólnie 2 część filmu nie kończy się dobrze dla głównej bohaterki i to tez mi się bardzo spodobało.
No musicie obejrzeć 2 części no musicie hahaa!
Tutaj macie zwiastuny oby dwóch filmów normalnieeeeeeee je kocham hahaa!
tak wiec część 1
"Why did i get married?"



I część druga
"Why did I get married too?"



Teraz mam ochotę na jeszcze jeden film hahaha omg
ale nie wiem jaki. kuzynka poleciła mi Dear John wiec zobaczymy xD

A co do dnia wczorajszego to nudy nudy i jeszcze raz nudy. Wieczorem rozmawiałam z moja Dredi i to co się usmiałysmy to nasze.
Doszłyśmy do wniosku że mamy swój własny język Dredonatowy i nikt w życiu nas nie zrozumie
cóż kocham te nasze nocne rozmowy!

Co robisz?
Wiwruje a ty?
Porzezucam Chodź się przewitamy.

tak tak cale my hahaha.

Do jutra :*

No comments:

Post a Comment