Friday 28 May 2010

Just Wright

heja bombeja hahaha
właśnie obejrzałam zajebisty film, i podoba mi się facet który w nim gra omg *-*
wróciłam z collegu i byłam tak zmęczona bo położyłam się późno spać przez jedna taka panią zwana anoreksją hahaha i w ogolę musiałam dzisiaj lepić z gliny ale uwinęłam się z tym szybko skończyłam ok 13 i half-term czas zacząć hyhy. chociaż w piątek pójdę do collegu żeby odebrać mojego doga z pracowni, muszę jutro kupić duuuuuuuzo łańcuchów pójdę chyba do primarka tez i kupie jakieś lanuszki i je pozrywam na obroży dla tego właśnie glinianego psa no i muszę zrobić globus ale to już w ogóle inna bajka.

No wracając do filmu który właśnie skończyłam oglądać muszę powiedzieć że strasznie mi się spodobał. jest on o kobiecie która mając 35 czy ileś tam lat nie znalazła sobie żadnego faceta, no i ma przyjaciółkę która jest bez pracy i siedzi jej na głowie zabierając jej każdego faceta z pod nosa no i poszła na randkę i facet jak zwykle nie chciał stałego związku no i poszła potem na mecz koszykówki z tego co widać babka była wielką fanką no i jak wracała do domu poznała na stacji benzynowej najlepszego koszykarza no i się zgadali ale oczywiście przyjaciółka jej go odbiła, na jednym z meczów facet złapał kontuzje potem miał rehabilitacje i dostał jakąś babke która wkurzała jego narzeczoną no to ona wzięła swoja przyjaciółkę która też się tym zajmowała i potem laska go zostawiła bo jego kariera zaczęła upadać no to Leslie ( główna bohaterka) została przy nim i mu pomagała no i się udało wyleczył nogę wygrał mecz i w ogóle , potem przyszła ta narzeczona która go zostawiła ale wtedy to on coś tam już z Leslie no i Leslie bo przyjaciółka znowu się pojawiła w życiu tego faceta no i on za nią pojechał i happy end jak zawsze haha.
ale film ogólnie gitara wam powiem na luzie mi się go oglądało.
wiec następny film który wam polecam hyhy



teraz sobie obejrzę jeszcze jakiś film a potem położę się spać.

1 comment: