Friday 14 May 2010

Poll Results.



haha podoba m isie to pierwsze hahaha


so yesturday poll ended and you see the results. so from now i will write mostly in polish, there is a google translate-tool so you can always translate my blog into your language xD
and of course i will also write in english sometimes xD
so thanks everyone for voting it helpdesk me a lot :D

No to mam już wyniki ankiety, dziękuje wam za wszystkie glosy i jak widać większość z was chce blog po polsku, no wiec proszę bardzo, notki będą po polsku, będę się starać robić jak najmniej błędów haha pomorze mi w tym przeglądarka a kto inny haha xD no i ten po angielsku też coś czasami na pewno napisze .



poza tym dzisiaj dzień był mega nudny ale za to uśmiałam się z plotki o viagrze i Tomie hahaha. omg takiego bullshitu dawno nie słyszałam i dawno tak nie wybrechtałam niemieckiej prasy.
jedyne co dobre to to, że Tom trafił aż do angielskiego The Sun hahaha omg jak ja go następnym razem zobaczę to nie bede mogła się powstrzymać od śmiechu, nie żeby to była jego wina, że ma tak zjebany PR ale sam fakt jakiego mu wstydu narobili...szkoda mi go ale jednak to jest śmieszne haha.



No comments:

Post a Comment