Wednesday 26 May 2010

uh


u góry ja z dzisiaj, wiem totalnie nie wyglądam, ale na to mam wyjebane tak jak ogólnie dzisiaj na wszytko.

dzisiaj mam zły dzień ale to chyba widzieliście już na moim photoblogu.
nie wiem jakoś nie mam dzisiaj dużo do powiedzenia. właśnie skończyłam ogarniać swój pokój i żeby się czym zająć zabieram się w końcu za mój projekt.
jutro idę do collegu nie chce mi się tam iść no ale muszę bo po weekendzie mam tygodniową przerwę mam nadzieje ukończyć wszytko do końca tego tygodnia żeby mieć już spokój od nauki aż do polowy września.
mam nadzieje że w collegu babka nie będzie mi znowu wykładu robiła -_-'
i mam nadzieje tez ze w końcu oceniła wszystkie moje projekty bo widać że ona też się z niczym nie spieszy ;]Ogólnie dziękuje mojej dredi i pewnemu panu za poprawienie humoru . kocham was bardzo mocno i jestem dumna że was mam .


2 comments: