Thursday 13 May 2010

13th May

Dobry wieczór wam.
Właśnie siedzę sobie i się obijam na maksa. Jakoś mnie łapie ochota na porobienie trochę projektu który mam oddać 26 maja. zostało mi 13 dni a ja nawet nie skończyłam researchu i nie mam nawet jeszcze specjalnego zeszytu gdzie powinnam mieć już wszytko umieszczone i w ogóle. wiec jak na razie jest źle haha. Powinnam już zaczynać robić moja makietę, a ja nawet nie mam materiałów na to oO .Jeszcze teraz mam małe zamieszanie i jest jedna wielka dupa hahaa.
ale to nic damy rade nie?

Mam ostatnio obsesje na punkcie Beyonce. Ogólnie jest najlepszą artystka jak dla mnie. Głos ma cudowny i w ogolę nie da się jej nawet podrobić. Haha przypomniało mi się jak ją zobaczyłam na żywo i łzy same mi się do oczu wcisnęły haha omg. No ale, jest mistrzem i to nowe video też jest mistrzem.



No a tak poza tym to wczorajszy dzień można zaliczyć do bardzo miłych dni i jestem zadowolona z zakupów i w ogole chociaż jak wróciłam to miałam gorączkę znowu -_-'. Mimo tego że próbowałam się jej pozbyć dzisiaj rano ciągle ze mną trwała i przez nią nie poszłam znowu do collegu.
O i jeszcze ogarnęłam że mogę wrócić do starego edytora. Ten nowy doprowadzał mnie do szału jak pisałam w nim notki to mnie szlag trafiał haha dlatego chwała bogu że to znalazłam i welcome back stary dobry edytorze hyhy


No comments:

Post a Comment