Thursday 23 September 2010

Wentylator swag.


Nie mam pytań do tego co dzisiaj napisał SouljaBoy na swoim Twitterze.  Padłam poprostu jak to zobaczyłam, chciał chłopak dobrze, chciał powiedzieć ze kocha swoje polskie fanki w naszym języki...niestety google translate zrobiło go w chuja. hahahaha. no tak Fan po angielsku to tez vent czyli google przetłumaczyło mu to jako wentylator hahaha .
przysięgam na boga co mam beke to moje! haha.
I od dziśiaj jak zobacze wentylator gdziekolwiek będe miała beke haha. !

a tak w ogóle to mam strasznie dużo pracy w collegu, muszę zrobić duży research o 4 artystach na poniedziałek, dokończyć kratki do animacji ( które muszę ręcznie narysować, każde posunięcie obiektu to jedna kartka, a żeby animacja była płynna i żebym dostała większą ocenę muszę się strasznie postarać i namęczyć i zrobić ok. 300 takich rysunków do 10 sekundowej animacji, do tego nam jeszcze Ian dojebał wypracowanie o sztuce kinetycznej + 5 artystów któży  stwożyli coś zwiazanego z taką sztuka + narysować pare swoich przykładów sztuki kinetycznej. więc ... jednym słowem mam przejebane...i nie mam zabardzo czasu żeby blogować ale obiecuje ze w weekend się odezwe.

Doibranoc.

No comments:

Post a Comment