Wednesday, 7 April 2010

Formspring.

ok i haven't blogged for long xD i was just too lazy
but i was on formspring and on my photoblog xD
well i knew people hate me... but still that much? hahaha i mean come on grow up
how can someone hate you just because you like TH and tour to see them a lot.
but well if i would give up my dreams just because they want me to i would be the most dumb person in the world.
the haters will always come on your way, hahaha you just have to ignore them.
that's what im doing and i laugh at that because people are wasting their time just to write how bad i am how bitchy and stupid and ugly i am without knowing me.
but well i respect their opinion. hahaha.

so i picked few interesting & funny questions i got on formspring.


a gdyby TH powiedziało tobie żebyś za nimi nie jeździła i się od nich odczepiła, zrobiłabyś to? nie mówie że to możliwe bo któremu fanu by zabronili przychodzić na ich koncert albo coś, chyba żadnemu haha, ale jeśli taka sytuacja miałaby

mysle ze TH nie mialo by zadnego powodu zeby takie cos do mnie powiedziec, nie stalkuje ich, nie nazucam sie im, nie dre ryja na ich widok ,i mi przy nich nie odbija zachowuje sie przy nich tak jak i przy innych ludziach ktorzy cos dla mnie znacza i daze ich ogromnym szacunkiem.
jezeli by juz takie cos do mnie powiedzieli to mysle ze bym uszanowala ich zdanie i bym nigdzie nie pojechala, bo jak np. by juz takie cos mialo miejsce nie moglabym ich widziec z mysla ze poprostu zignorowalam to o co mnie prosili i to ze mnie tam niechca to chyba normalne jak by ci kolezanka powiedziala ze cie niechce widziec a ty bys za nia lazila niebylo by to fer co nie?


Hej, mam pytanie, czy jak zaczelas jezdzic na koncerty TH to jezdzilas z osobami ktore juz wczesniej znalas, czy pozalas je dlatego ze tez lubily TH? :)

jak zaczelam to z osobami ktore znalam, potem z osobami ktore poznalam dzieki th.



ile masz wzrostu i wagi?

1,80 wzrostu 63 kg chociaz waga sie wacha od 60-65 kilo



czemu robisz błędy ortograficzne? nie umiesz polskiego? oO

niewiem czemu robie bledy ortograficzne. myslisz ze robie je tak specjalnie?


czy to prawda , że tom rzucił ci na koncercie kostkę i złapałaś jego ręcznik? (chodzi mi o Łódź)

nie. tom niezucil mi kostki w lodzi ani niezlapalam jego recznika ( dostalam kawalek od kumpeli potem) nawet niestalam po tej stronie gdzie on ten recznik zucil.



sorry, ale będę po prostu szczera, bo tak jak niektóre dziewczyny uważam, że sobie wymyślasz te spojrzenia Toma, bo mając tysiące ładniejszych fanek od ciebie, nie sądzę, by akurat ciebie sobie upatrzył :)

myslisz? musisz byc z nim bardzo blisko jezeli wiesz co mu sie podoba a co nie...no popatrz poklony dla pani ;]

here is the one i laughed at the most. i mean really someone was so bored. ok everyone have right to write their opinion but hellow? in 4 questions? hahaha

nawet jakby mi walcem po twarzy przejechali to wyglądałabym lepiej od Ciebie, więc jeśli ja jestem monstrum to Ciebie powinni za twarz wsadzić na dożywocie bez możliwości wcześniejszego zwolnienia ;] Zbulwersowałam? Pf dziewczyno nie schlebiaj

co do strony, to jasne, że możesz mieć, tylko naucz się przyjmować szczerą krytykę, bo nie zawsze wszyscy krytykują z zazdrości czy chęci dowartościowania, szczególnie kogoś takiego jak Ty...

jeździsz za chłopakami, urajasz sobie jakieś kontakty wzrokowe z Tomem podczas koncertu, tak, pewnie trzepie sobie codziennie mając w myślach Ciebie oO Jak można się z Ciebie nie śmiać? xd

Ps mam 19 lat i patrząc na Ciebie wstydzę się, że jestem fanką, bo laski Twojego pokroju są dla nas wstydem i totalną porażką. Zastanów się nad tym trochę, a nie odpyskowujesz w prymitywny sposób ;] Bo to tylko świadczy o Tobie ;)

part 4 . ze tez tobie chcialo sie tyle pisac.
dziekuje za twoja wyczerpujaca wypowiedz. naprawde ;;(


gdzie kupilas sztuczna noge? hahahahahah by boo69x

w lidlu po przecenie ahahah ^^


szacun 100% za wytrzymanie presji, tych pojebusów. jesteś gruba, brzydka, spałaś z T, zgwałciłaś B i pewnie widziałaś słynnego klocka Georga, ciekawe co jeszcze ludzie wyumyślą :| hahahaha ogarnijcie się.

fantazja co nie? wypolbrzymjaja sobie a ciekawa jestem jak one same wygladaja, chyba maja kompleksy
i dzieki :*


czy to prawda, że stalkujesz bliźniaków? czemu jeździsz im pod chatę i nie dajesz żyć jak karcia itp idiotki -.-

niejezdze pod ich hate i ich niestalkuje wrecz przeciwnie niekreci mnie to zeby wjechac im bardziej na psychike.


Czemu przeprowadziłaś się z Polski? I w wieku ilu lat wyjechałaś do Anglii?

przeprowadzilam sie bo moi rodzicie sie tu wprowadzili. w wjeku 12 lat z przerwami.


czemu jesteś taka fałszywa i obrabiasz dupę swoim znajomym? do tego wszystko musi się kręcić wokół ciebie a tak naprawdę jesteś nikim, a lansujesz się na nie wiadomo jadą fankę... czemu tyle kłamiesz i wymyślasz opowieści i plotki na swój

wooo jaki pocisk.
mam plakac? hmm jak mam cos komus do powiedzenia mowie tej osobie prosto z mostu ;] jak bys mnie znala to bys o tym doskonale wiedziala. tak niemam co innego robic tylko wymyslac plotki na swoj temat haha brawo dla ciebie za kreatywnosc.


Masz kompleksy z powodu wzrostu ? Ile ważysz ?; )

niemam lubie swoj wzrost, i mysle ze jest jedna z najlepszych zeczy ktore mam. duzo dziewczyn chcialyby miec moj wzrost , niechcialabym byc niska. warze 60=65 kilo waga sie wacha zalezy ile zjem itp itd


z ciekawości przeczytałam 3/4 komentarzy i jestem godna podziwu, że czasami nie pierdolniesz tą klawiaturą i monitorem w pizdu. a ja zapytam Cię, czy na każdym koncercie Tokio Hotel jest taka.. magia?

hahaha dzieki :*
i tak kazdy koncert TH ma cos w sobie, jest magia, chociaz na tej trasie niema juz tego spontana ktory bardziej dawal to uczucie magii ale i tak kazdy koncert jest bardzo specjalny ja i z ich strony jak i z naszej ..zawsze sa inne przezycia.



i just wonder why just people who tour for TH get the most bitchy, hating, and rude questions?
why are people so jelous? so mad about someone want to make their dreams to come true ?
isnt that sick?


1 comment:

  1. my question's here wheheyyy! and its not a bitchy one. (Y)
    and seriously people need to get a grip,and btw it was really funny to read all this shit bout u on formspring, they really need to grow up, im fucking amazed how patient u are to answer all those shitty questions. except mine of course which wasnt shitty at all lmfaoo

    ReplyDelete