Wednesday 9 June 2010

Rihanna & Eminem & Pink

właśnie usłyszałam nowa piosenkę eminema i rihanny, i od razu się w niej zakochałam po pierwsze za tekst po drugie że śpiewa tam rihanna po trzecie to to że eminem zaczął tworzyć dobre kawałki w ostatnich miesiącach nie uważacie? piosenka w sam raz na mój humor nawet trochę pasuje do sytuacji ;]
tez macie tak że odnajdujecie się w nie których tekstach piosenki? wiecie takie które pasują wam do sytuacji w której się znajdujecie. ja osobiście jak najbardziej zawsze mam jakąś piosenkę pod humor.
Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
chce zobaczyć teledysk, mam nadzieje że jakiś tam powstanie hyhy, + Kumpela mi powiedziała że eminem nagrał coś z PINK! ja chce to już usłyszeć! jak pojawi się jego album w sklepie to od razu pójdę i kupie bo facet wrócił z dobrymi kawałkami hyhy.
oo znalazłam leak na youtube powiem że następna zajebista piosenka!. no wiec tylko czekam na ten album *-*


świetna piosenka co nie? chociaż nie przepadam za eminemem jako za osoba uważam że muzykę ma dobra.

w ogóle to nie mogę spać bo ząb nie daje mi spokoju. chociaż po południu nie było tak źle nawet mi trochę opuchlizna zeszła ale teraz wróciło -_-' oby do tego czwartku mam nadzieje że pan szanowny dentysta mi to naprawi jak zjebał -_-'
no i skończyłam malować mojego doga jutro postaram się wrzucić zdjęcia.
tutaj zrobiłam zdjęcie jak jeszcze był niepomalowany taki goły haha


idę spać bo padam na ryj dobranoc

1 comment:

  1. Najlepsze są takie piosenki w których można wyczuć kawałek siebie. Wtedy nawet najgorszy problem jakoś zaczyna brzmieć melodyjnie i przestaje być taki straszny, przynajmniej dla mnie :)

    ReplyDelete